با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ داروی طبیعی فوق‌العاده ای بنام پیاز
زیارت عاشورا

تبیان زنجان

از قدیمی ترین سبزی هایی که بشر استفاده می کرده می توان از پیاز نام برد و دارویی جادویی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

حمید عبدی متخصص تغذیه با بیان این که برای درمان بیماری ها باید از روش های ساده بهره گرفت گفت: پیاز یکی از مهم ترین سبزی جاتی است که خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و برای کسانی که اشتهای کمی دارند با خوردن پیاز میل به غذا را در آن ها افزایش می یابد و به خاطر داشتن قند پایین در رژیم های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: پیاز قرمز خاصیت ضد سرطانی دارد و به عنوان آسپرین برای درمان سرماخوردگی و بیماری های مفصلی استفاده می کنند.

عبدی خاطر نشان کرد: مصرف پیاز به صورت خام ارزش غذایی بالاتری نسبت به سرخ شده آن دارد و پیشنهاد می کنم کسانی که از بوی پیاز بدشان می آید عادت غذایی خود را تغییر دهند زیرا پیاز اثرات بسیار مفیدی برای سلامت دارد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, | 17:54 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |